Besplatni poziv - Free Phone

Pokažite Vašim korisnicima i poslovnim partnerima koliko Vam je stalo do njih – ponudite im potrebne informacije besplatno!

Usluga besplatnog poziva - Free Phone (FPH) je usluga kojom se Pretplatniku usluge preko jedinstvenog pozivnog broja 0800 5x xxx omogućava da za sve korisnike fiksne i mobilne mreža bude dostupan na cijeloj teritoriji BiH, pri čemu se korisniku korišćenje IN usluge ne tarifira

Korisnik koji pozove sa bilo kog telefona u BiH Vaš broj 0800 5x xxx ne plaća cijenu telefonskog poziva, bez obzira da li je to fiksna ili mobilna mreža i koliko je razgovor trajao, jer sve troškove dolaznih poziva snosite Vi.

Usluga Besplatni telefonski poziv je namijenjena:

Svim biznis pretplatnicima m:tel-a (kompanija, organizacija, institucija) čija se djelatnost veže za stalnu komunikaciju sa korisnicima i omogućava im:

  • reklamno – marketinške aktivnosti
  • prihvatanje narudžbina i prodaje proizvoda (usluga)
  • prihvatanja i rješavanja žalbi korisnika
  • jednog od pristupa u Call Centru kompanije
  • poboljšanja komunikacije sa važnijim korisnicima.

Usluga Besplatni telefonski poziv Vam omogućava:

  • da posjedujete jedinstveni pozivni broj na nivou cijele BiH (format broja je 0800 5x xxx )
  • da postojećim i novim korisnicima sa područja cijele BiH omogućite kontakt putem besplatnog broja koji se lako pamti
  • da unaprijedite svoju marketinšku kampanju
  • pospješite i olakšate prezentaciju svojih usluga ili proizvoda
  • u prilici ste da formirate Call Centar ili odredite jednu tačku u svojoj organizaciji za kontakt s korisnicima
  • u mogućnosti ste da prikupljate informacije ispitivanjem javnog mnijenja, istraživanjem tržišta itd.

Dodatne funkcionalnosti usluge su:

  • govorne poruke željenog sadržaja, bez obzira da li pozivni broj završava kod Vas ili na govornim automatima m:tel-a
  • sistemske govorne poruke
  • stavljanje poziva u red za čekanje


Katalog usluge Besplatni telefonski poziv sa cjenovnikom možete preuzeti ovdje

Za sve dodatne informacije možete da kontaktirate Službu za prodaju poslovnim korisnicima na broj 051/240-805, 051/240-218, pozovete Korisnički servis na broj 0800 50 000 ili da pošaljete e-mail na adresu:  poslovni.korisnici@mtel.ba

Datum objave: 21-03-2012