Prepaid usluga

Brza i jednostavna upotreba fiksnog telefona, bez mjesečne pretplate i bez izdavanja mjesečnog računa, uz dopunjavanje prepaid računa vrijednosnim vaučerima.

 

Kako postati korisnik prepaid usluge u m:tel fiksnoj telefoniji?

Prepaid usluga u fiksnoj telefoniji namijenjena je svim novim i postojećim rezidencijalnim korisnicima fiksne telefonije (POTS, CLL) uz uslov postojanja tehničke mogućnosti za realizaciju ove usluge i posjedovanja aparata sa tonskim biranjem, izmirenja zaostalih dugovanja prema m:tel-u, te da korisnik nije prethodno vezan ugovornim periodom za korišćenje fiksne telefonije.

Besplatna dostava na kućnu adresu! Prepaid komplet vam donosimo na kućni prag. Potrebno je samo da pozovete 066 10 10 10 ili da popunite zahtjev na najbližem prodajnom mjestu i naručite svoj paket.

Cijena startnog prepaid paketa za nove rezidencijalne korisnike fiksne telefonije POTS/VoBB i (CLL) korisnike

Paket
Cijena
Cijena je sa PDV-om.
Za nove POTS korisnike
prepaid priključak
10 KM startne dopune na računu
43 KM
Za nove Homeline (CLL) korisnike
priključak
CLL uređaj
10 KM startne dopune na računu i CLL uređaj
43 KM

Cijena za postojeće rezidencijalne korisnike, nadoknada za prelazak

Usluga
Cijena
U cijene je uračunat PDV.
Jednokratna nadoknada za prelazak na prepaid (10 KM startne dopune na računu)
23,40 KM
Nadoknada za prelazak sa prepaid na postpaid status
0 KM

Naknada za korišćenje prepaid usluge

 
Cijena sa PDV-om
Naknada za korišćenje prepaid usluge
7 KM
U okviru naknade uključen je bonus od 30 minuta za pozive prema fiksnoj mreži m:tel-a.

Korišćenje prepaid usluge

Prepaid u fiksnoj telefoniji predstavlja novi način kontrole troškova telefoniranja. Naknada za korišćenje prepaid usluge u fiksnoj telefoniji  iznosi 7 KM sa PDV-om. Navedena naknada  se naplaćuje automatski sa raspoloživog iznosa na računu. Period važenja računa je 15 dana, a u okviru naknade korisnici će imati na raspolaganju bonus od 30 minuta za pozive prema fiksnoj mreži m:tel-a. Po isteku perioda od 15 dana, naknada se ponovo naplaćuje automatski i dodjeljuje se bonus od 30 minuta. Neiskorišćeni iznos bonus minuta iz prethodnog perioda važenja računa  se ne prenosi u naredni period. Sve dok na računu postoji navedeni iznos, račun se ne mora dodatno dopunjavati.

Tarifni model namijenjen za prepaid korisnika

Prepaid tarifni model
(KM/min)
U cijene nije uračunat PDV. Mjerna i obračunska jedinica je 1 sekund.
Usluga Prikaz broja koji zove (CLIP) je besplatna.
Мјеsni i mеđumјеsni rаzgоvоri unutаr fiksnе mrеžе Мtеl-а
0,05
Rаzgоvоri izmеđu rаzličitih mrеžnih grupа u BiH
0,06
Rаzgоvоri prеmа mоbilnој mrеži Мtеl-а
0,20
Rаzgоvоri prеmа оstаlim mоbilnim mrеžаmа u BiH
0,35
Rаzgоvоri prеmа fiksnim mrеžаmа u Srbiјi i Crnој Gоri
0,35
 Razgovori prema fiksnim mrežama u Hrvatskoj 0,52
Razgovori prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj, Srbiji i Crnoj Gori
0,64
Razgovori prema fiksnim i mobilnim mrežama u Sloveniji i Makedoniji
0,64
Razgovori prema fiksnim i mobilnim mrežama u ostalim evropskim zemljama (bez Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije)
0,81
Rаzgоvоri prеmа fiksnim i mоbilnim mrеžаmа u vаnеvrоpskim zеmlјаmа 0,81
Razgovori prema satelistskim mrežama 11.70

Dopuna računa

Dopuna prepaid računa može se izvršiti putem vaučera u iznosu od 10, 20 i 30 KM koji nisu vremenski ogramničeni.

Nakon kupovine vrijednosne dopune (vaučera) pozivate besplatan broj 0800 50 004, birate opciju za dopunu kredita, zatim pratite uputstva koja daje govorni automat i unositet skriveni ID broj sa prepaid kartice. Nakon unosa skrivenog ID broja izvršena je dopuna prepaid računa.

Prilikom dopunjavanja prepaid računa, vrijednost nove dopune se dodaje na postojeće stanje. Pozivanjem navedenog besplatnog broja, biranjem opcija za provjeru stanja, korisnik može dobiti informaciju o iznosu računa.

Ukoliko u trenutku naplate naknade za korišćenje prepaid usluge u iznosu od 7 KM (sa PDV-om),  na računu nemate dovoljan iznos za obnavljanje usluge, u periodu od 60 dana od isteka perioda važenja računa biće Vam omogućeni dolazni pozivi i odlazni pozivi prema hitnim službama i besplatnom broju Mtel korisničke podrške 0800 50 000.

Istekom navedenog perioda od 60 dana, ukoliko ne dopunite račun, u narednom periodu od 30 dana će Vam biti omogućeni odlazni pozivi prema hitnim službama i besplatnom broju Mtel korisničke podrške. U toku trajanja ovog perioda, možete podnijeti zahtjev za ponovno uspostavljanje prepaid usluge u punoj funkcionalnosti, uz obaveznu dopunu prepaid računa na prodajnom mjestu.

Nakon isteka ukupnog perioda od 90 dana od isteka važenja računa, pružanje usluge će biti trajno prekinuto ukoliko ne podnesete zahtjev za ponovno uspostavljanje usluge i ne izvršite dopunu računa.

Gdje kupiti vrijednosne dopune?

Dopune korisnik može kupiti na prodajnim mjestima i kod ovlaštenih distributera označenih naljepnicom “Dopuna za fiksni telefon”.
Sve dodatne informacije možete dobiti besplatnim pozivom korisničkog servisa na broj 0800 50 000.

Datum objave: 21-03-2012