Korisnički servis fiksna i internet

Brzo i jednostavno do željene informacije

Brzo i jednostavno do željene informacije.
• m:tel Call center nudi kvalitetne usluge u potpunosti prilagođene svim zahtjevima korisnika.
• Informacije i korisnička podrška u oblasti fiksne telefonije i interneta
• 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji

INFO TELEFON - 0800 50 000 fiksna telefonija - besplatan broj za korisnike usluga m:tel-a
INFO TELEFON - 0800 50 005 - ADSL  - besplatan broj za korisnike usluga m:tel-a

Informativna podrška: korisnicka.podrska@mtel.ba
Kontakt e-mail za pitanja iz oblasti fiksne telefonije, prijedloge, sugestije, primjedbe...

Tehnička podrška za internet i ADSL: podrska@mtel.ba
Kontakt e-mail za pitanja iz oblasti tehničke podrške ADSL-a i internet servisa

Saznajte sve o uslugama koje Vam nudimo:

  • Info servis – zasnivanje pretplatničkog odnosa, osnovne, dodatne i posebne usluge, promjene u pretplatničkom odnosu, beneficije za pretplatnike, cijene usluga, tarifne zone, tarifni modeli...
  • ADSL servis –  vrste paketa, novi modemi, dostupnost i registracija, tehnička podrška
  • ISDN servis – vrste pristupa, paketi, dodatne usluge, cijene
  • Premium rate – Usluge sa dodatnom vrijednošću
  • Zakup vodova – uslovi, cijene...
  • Akcije m:tel-a – broj i vrijednost akcija na tržištu, pomoć akcionaru u regulisanju prava po osnovu dividende
  • Podrška korisnicima – dodatne informacije, sugestije i prijedlozi korisnika
m:tel kratki brojevi
1185 - Informacije
Pozivanjem ovog broja korisnik može dobiti podatke o telefonskim brojevima fiksne i mobilne telefonije pretplatnika m:tel-a, adresi pretplatnika, pozivnim brojevim za unutrašnji i međunarodni saobraćaj,  (fiksna telefonija)... Pozivanjem ovog broja korisnik može zakazati pozivanje u određeno vrijeme (buđenje). Buđenje mogu zakazati samo m:tel pretplatnici
1186 - Informacije
Pozivanjem ovog broja korisnik može dobiti informacije o pretplatnicima na području Republike Srpske, Federacije BiH, Srbije, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, kao i informacije o pretplatnicima svih država u svijetu, uz najavu i davanje tačnih podataka operateru. Pozivanjem ovog broja korisnik može zakazati pozivanje u određeno vrijeme (buđenje). Buđenje mogu zakazati samo m:tel pretplatnici
1275 - Prijava smetnji
Prijava smetnji ili kvara na telekomunikacionoj m:tel mreži
1401 - Automatsko buđenje
Za područja mrežnih grupa Banjaluka, Prijedor, Doboj i Bijeljina - na centralama koje imaju tehničku mogućnost
1402 - Provjera buđenja
1403 - Otkazivanje buđenja
125 – Tačno vrijeme
Usluga informacija za tačno vrijeme; sat, minut, datum; dan, mjesec godina; trenutna temperatura; vazdušni pritisak; relativna vlažnost vazduha, dostupna je 24 časa dnevno za gradove: Brčko, Mrkonjić Grad, Banjaluku, Prijedor, Doboj, Bijeljinu, Zvornik, Istočno Sarajevo, Foču i Trebinje.
065 5900 – Servis za postpaid korisnike mobilne telefonije
065 5900 – Servis za prepaid korisnike mobilne telefonije
065 5904 – Servis za VPN korisnike
065 5905 – Imenik mobilne telefonije
066 101010 – Prodaja usluga mobilne telefonije

 

Važni brojevi
121 - Centar za obavještavanje
Centar za obavještavanje u vezi sa zaštitom stanovništva i materijalnih dobara od elementarnih nepogoda i o svemu značajnom za odbranu grada i zemlje
122 - Policija
Operativno policijsko dežurstvo CSB, 24 časa prima hitne pozive na području svih opština RS
123 - Vatrogasci
Dežurna služba Profesionalne teritorijalne vatrogasne jedinice, 24 časa dnevno prima pozive na području svih opština RS
124 - Hitna pomoć
Zdravstvena služba, 24 časa dnevno prima pozive za pomoć bolesnicima u teškom zdravstvenom stanju na području svih opština RS
1285 – Automoto društvo
Pružanje informacija, šlep služba i pomoć na putevima RS. Na području grada Banjaluke služba je na usluzi 24 časa dnevno
1580 – Gradska uprava