Mobilna, najčešća pitanja i odgovori

Kako mogu da provjerim stanje na postpaid računu?

Stanje na računu možete provjeritI:

  • pozivom m:tel korisničkog servisa na brojeve 0800 50 000 ( za postpaid privatne korisnike) i 0800 50 300 (za poslovne korisnike).
  • putem poruke; pošaljete poruku „stanje“, na broj 065 1110
  • članovi VPN grupe treba da napišu poruku sa sadržejem  „vpn“ i  pošalju je na broj 065 1110
  • ukoliko član VPN grupe ima privatan račun, isti provjerava slanjem poruke sadržaja „stanje“ na broj 065 1110
  • slanje poruke se tarifira kao inicijalni sms 0,09 KM 
  • pozivom na moj meni *100#

Kako mogu da provjerim trenutno stanje na prepaid računu?

Trenutno stanje se može provjeriti na nekoliko načina:

  • pozivom na 066 10 10 10 i dalje slušate uputstvo automata
  • potrebno je unijeti kod *101# i potom pozvati (zelena slušalica) - tad će se na ekranu pojaviti stanje na računu i kada ističe njegov račun                                   
  • pozivom na moj meni *100#

Ukoliko vam je m:tel u okviru svojih ponuda dodijelio bonus u vidu minuta, SMS poruka, količine podataka ili novčanog ekvivalenta, stanje i rok važenja vaših bonus računa možete saznati na jedan od sljedećih načina:

  • pozovete *103# za stanje i rok važenja vaših bonus računa (minute, SMS, internet)
  • pozovete *101# za stanje i rok važenja vaših novčanih bonus računa.

Kako mogu dopuniti prepaid sa postpaid-a?

Da biste dopunili račun korisniku prepaid servisa, potrebno je da u porukama upišete veliko slovo „D“, zatim broj (2, 3, 4, 5,10) u zavisnosti od novčane vrijednosti kojom želite da dopunite račun, napravite razmak, zatim ukucate broj korisnika (npr. 065xxxxxx ili 066xxxxxx), te pošaljete na broj 065 1110.
Npr. D3 065562320, pošaljete na broj 065 1110. Na taj način izvršili ste dopunu u iznosu od 3 KM za pretplatnički broj 065562320.

U toku jednog postpaid obračunskog perioda moguće je izvršiti dopune do iznosa od 40 KM.

Gdje se može pogledati ponuda mobilnih telefona m:tel-a?

Mobilne aparate koje nudimo možete pogledati na našim prodajnim mjestima, kao i na web sajtu m:tel-a u sekciji Web Shop. Ukoliko se želite detaljnije informisati, poziv prema korisničkom servisu je besplatan (0800 50 000).

Koliko mogu trajati dopune za prepaid?

Dopune za prepaid su trojake (dopuna vaučerom, e-dopuna i dopuna sa postpaid broja).

Dopuna sa vaučera

Vrijednost vaučera
Vrijeme isteka
2,00 7 dana
5,00 KM
25 dana
10,00 KM
90 dana
20,00 KM
90 dana
30,00 KM
120 dana
50,00 KM
150 dana

Dopuna sa postpaida

Dopuna
Vrijeme isteka
2,00 KM
7 dana
3,00 KM
10 dana
4,00 KM
15 dana
5,00 KM
25 dana
10,00 KM
90 dana
bankomat dopuna 5 KM
25 dana

Dopuna e-dopunom

Vrijednost e-dopune
Vrijeme isteka
2,00-2,99 KM
7 dana
3,00-3,99 KM
10 dana
4,00-4,99 KM
15 dana
5,00-9,99 KM
25 dana
10,00-19,99 KM
90 dana
20,00-29,99 KM
90 dana
30,00-49,00 KM
120 dana
50,00 KM
150 dana

Dopunjeni račun počinje da važi od tačnog vremena dopune  i može da se koristi onoliko koliko traje kupljena dopuna (dd.mm.yyyy.) (hh.mm.ss) Npr: ukoliko dopunite račun dopunom od 2 KM,  1. marta u 16 časova, 10 minuta, 50 sekundi,  račun vam vrijedi sedam dana od vremena dopune, tj. do 8. marta do 16 časova, 10 minuta i 50 sekundi.Dopunom se ne može smanjiti trajanje računa. Npr: Vaš račun važi do 28.12.2018. 11:03:36 i danas  dopunite račun sa još 2 KM. Važenje računa će ostati 28.12.2018. 11:03:36.

Kako izvršiti prelazak sa prepaida na postpaid?

Prelazak sa prepaid-a na postpaid može se izvršiti na svim prodajnim mjestima m:tel-a, kao i kod ovlaštenih dilera. Uslovi za prelazak su: lična karta i certifikat za prepaid.
Osim toga korisnik ne smije imati dugovanja prema m:tel-u i treba biti uredan u LRC bazi. Korisnik ispunjava zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa, te izjavu za odabiranje tarifnog modela. Aktivacija će biti izvršena sat vremena nakon potpisivanja ugovora.

Kako mogu da aktiviram govornu poštu (VMS)

Pozivom korisničkog servisa može se aktivirati govorna pošta uz PIN kod korisničkog broja ili slanjem poruke sadržaja VMS ON na broj telefona 065 1194.

Kako da uključim/isključim govorno upozorenje prema prenesenom broju?

Dovoljno je da sa svog telefona pozovete besplatni korinički servis za prijem zahtjeva 0800 50 002 i da pratite uputstva putem kojih možete podnijeti zahtjev za uključenje ili isključenjei usluge govornog upozorenja. Servisu možete pristupiti tri puta u toku dana, a važeća će biti posljednja izabrana promjena koja će Vam biti omogućena sljedeći radni dan (od ponedjeljka do petka izuzev državnih praznika).

Kada pozovete besplatni korisnički servis 0800 50 002 imate mogućnost da odaberete jednu od ponuđenih opcija:

  • Da biste aktivirali zahtjev za isključenje govornog upozorenja o pozivu prema prenesenom broju, pritisnite 1.
  • Da biste ponovo uključili govorno upozorenje o pozivu prema prenesenom broju, pritisnite 2.
  • Za informacije o govornom upozorenju, pritisnite 3.

Svaku od navedenih opcija možete potvrditi ili poništiti biranjem tastera 1 ili 2.
Informacije o cijenama poziva prema prenesenim brojevima, mogu se dobiti besplatno, pozivom na broj 0800 50 000.

Koji su tarifni modeli u ponudi za postpaid i koje su njihove prednosti?

Za postpaid korisnike imamo u ponudi tarifne modele MOJ MIX i Moji najbliži, a za poslovne korisnike nudimo mogućnost umrežavanja (VPN)
Izbor tarifnog modela zavisi od toga koliko korisnik troši na mjesečnom nivou, da li više koristi SMS uslugu, da li koristi ostale dodatne usluge i u kojoj mjeri. Detaljnije informacije korisnik može dobiti putem korisničkog servisa mobilne telefonije 0800 50 000 (privatni) ili 0800 50 300 (poslovni)

Kako mogu da promijenim prijatelj broj za prepaid?

Pozivom na *100#, opcija 6,  zatim opcija 1.

Kako da pošaljem poruku za uslugu POZOVI kada nemam dovoljno sredstava na računu?

Pozivom na *100#, opcija 6, zatim opcija 5.

Šta predstavlja kombinuj tarifni model?

Kombinuj tarifni model predstavlja kombinaciju prepaida i postpaida. Korisnik svaki mjesec plaća fiksnu cijenu mjesečne pretplate (10, 20 ili 30 KM),a račun mu bude dopunjen istim iznosom uz pripadajući bonus.

Šta znači m:tel express?

m:tel express predstavlja mogućnost narudžbe mobilnog aparata telefonskim putem, uz besplatnu kućnu dostavu. Narudžba telefona se vrši pozivom korisničkog servisa  mobilne telefonijena broj 066 10 10 10 ili 0800 50 000.

Od čega zavisi  pretplata na MOJ MIX tarifi?

Mjesečne pretplate tarifnih modela MOJ MIX Flex i MOJ MIX Flat zavisiće od bonusa po uslugama koje korisnik izabere, s tim što mora izabrati jedan od ponuđenih bonusa za minute i poruke.

U čemu je razlika između MOJ MIX flex i MOJ MIX flat?

Bonus za pozive u okviru tarifnog modela MOJ MIX Flex važi za pozive prema fiksnim i mobilnim mrežama m:tel, a u tarifnom modelu MOJ MIX Flat za pozive prema svim mobilnim i fiksnim mrežama u BiH.

 

Datum objave: 18-02-2015