Telefonsko glasanje - Televoting

Telefonsko glasanje (teleglasanje/televoting) je usluga prvenstveno namijenjena pravnim licima koja organizuju razna takmičenja, nagradne igre, kvizove ili se bave ispitivanjem javnog mnjenja. Usluga je dostupna na nivou cijele BiH (korisnici svih fiksnih i mobilnih mreža u BiH).

Usluga Telefonsko glasanje vam omogućava da:

Uspostavite direktnu vezu sa gledaocima televizije, slušaocima radija, čitaocima novina i časopisa, odnosno sa svima čije mišljenje vam je potrebno u kreiranju vaše djelatnosti ili želite da ih animirate na bilo koji način (na primjer: organizovanje takmičenja, nagradnih igara, kvizova, itd.):

Podržana su sljedeća dva načina realizacije usluge:
a) Izborom opcije korisnik usluge (glasač) vrši biranjem različitih pretplatničkih brojeva.
b) Korisnik usluge (glasač) bira jedan broj, a izbor opcije odgovarajućom DTMF kombinacijom sa telefonskog aparata.

Tri osnovna načina rada usluge Telefonsko glasanje za jedan događaj teleglasanja su:

  • glasanje – svi glasovi učestvuju u glasanju i završavaju na govornoj poruci; registruje se broj ostvarenih glasova.
  • takmičenje – svi glasovi učestvuju u takmičenju, a samo nekoliko se prosljeđuje kao glasovi dobitnika; broj ostvarenih poziva se ne registruje.
  • takmičenje i glasanje – svi glasovi učestvuju u glasanju dok se nekoliko prosljeđuje kao glasovi dobitnika; registruje se broj ostvarenih glasova.

Za slučajeve takmičenja, kao i takmičenja i glasanja, izbor pobjednika se može vršiti i prema sljedećem scenariju:

  • prvih n poziva, svaki n-ti poziv, samo n-ti poziv, slučajan izbor i na osnovu tačnog odgovora na pitanje
  • (n=1-100), a koji se ostvare poslije startovanja vremenskog prozora za takmičenje, izabiraju se za pobjednike i rutiraju na definisanu destinaciju;
  • kada se oslobodi prva destinacija, bira se sljedeći pobjednik koji se javio u trenutku oslobađanja destinacije;
  • izbor narednih pobjednika se nastavlja po istom principu, sve do isteka vremena predviđenog za takmičenje;

Zašto se odlučiti za ovu uslugu?

Prije svega, pretplatnik usluge izbjegava ulaganje u dodatnu opremu, jer m:tel IVR hosting platforma omogućava potpunu podršku za razne tipove zahtjeva koje pretplatnik može da ima, skraćujući i pojednostavljujući tehničku stranu organizacije svog poslovanja.

Takođe, proces pribavljanja negeografskih brojeva je maksimalno pojednostavljen. Pretplatnik usluge jednostavno može da iskoristi neki od postojećih negeografskih brojeva oblika 096 5XX XXX, za koje m:tel ima potrebnu dozvolu od Regulatorne agencije i time ostvariti uštedu u vremenu.

Pozivi prema usluzi televotinga se tarifiraju na račun pozivoca, a podjela prihoda između m:tel-a i pretplatnika usluge televotinga je u omjeru 50:50. Pretplatnik može da odabere neki od 7 ponuđenih tarifnih kategorija.
Cijene poziva su više od standardnih cijena poziva i tarifiraju se po pozivu.

Praćenje statistike poziva je vrlo jednostavno jer platforma omogućava analizu poziva u toku i nakon odvijanja televotinga.

Usluga je dostupna na nivou cijele BiH (svim korisnicima fiksnih i mobilnih mreža u BiH) uz napomenu da su kategorije 2, 3, 4 i 6 dostupne svima, a kategorije 1, 5 i 7 dostupne samo korisnicima m:tel mobilne i fiksne mreže.

Mogućnosti iznajmljivanja kapaciteta za uslugu m:tel Telefonsko glasanje za jedan događaj su:

  • 1 (jedan) dan – dnevno
  • 7 (sedam) dana – sedmično
  • jedan mjesec – mjesečno
  • na neodređeno vrijeme


Dodatne funkcionalnosti usluge su:

  • dostava rezultata glasanja (brojač poziva, obrada podataka) u toku i nakon primjene – za svako glasanje, slanje rezultata e-mail-om/faksom;
  • statistika – analiza poziva u toku i nakon primjene;
  •  web pristup statističkim podacima;
  • stavljanje poziva u red za čekanje;

Katalog usluge Telefonskog glasanje sa cjenovnikom možete preuzeti ovdje
 

Dodatne informacije o usluzi možete dobiti na brojeve telefona: 051/240-222, 051/240-805, 051/492-948, putem e-mail adrese in.usluge@mtel.ba, na adresi: Mtel, Direkcija za marketing i prodaju, Služba za indirektnu prodaju poslovnim korisnicima, ulica Vuka Karadžića br. 2, 78000 Banja Luka ili pozivom korisničkog servisa na broj 0800 50 300.

 

Datum objave: 21-03-2012