Vrste računa

Zbirni račun

U nastojanju da vam omogućimo jednostavnije i lakše plaćanje obaveza za više telefonskih priključaka, obezbijedili smo vam jedinstven račun po uslugama i to: 

  • Fiksna telefonija – zbirni račun za telefonske priključke i internet bez obzira gdje je priključak
  • Zbirni račun za sve vaše postpaid priključke mobilne telefonije (postpaid računi i fiskalne kase)

Popunite Zahtjev za zbirni račun i predajte ga na najbliže prodajno mjesto ili putem vašeg KAM-a (key account manager). 

Način dostave

Za dostavu računa možete odabrati jednu od dvije ponuđene opcije:

Dostava putem e-maila
Od sada vaše račune možete primati putem elektronske pošte. Podnesite zahtjev u najbližem m:tel prodajnom mjestu i računi vam više neće stizati na kućnu adresu, nego samo putem elektronske pošte. Pored računa, na ovaj način možete dobijati i ispis odlaznog saobraćaja. Iskoristite prednosti brže i sigurnije dostave računa, te lakšeg arhiviranja na vašem računaru i zaštitite životnu sredinu jer od jednog drveta starog 15 – 20 godina proizvede se celuloze potrebno samo za oko 2000 papirnih računa! Ukoliko ste spremni da brinete o životnoj sredini i da vaše račune od sada, umjesto u poštansko sanduče, dobijate u inbox, popunite zahtjev i pročitajte uslove za dostavu računa putem elektronske pošte.

Ukoliko se odlučite za dostavu računa putem elektronske pošte , da biste ga bili u mogućnosti pregledati, potrebno je da imate instaliran PDF čitač elektronskih dokumenata.
Detaljnije informacije i uputstvo za podešavanje i validaciju digitalnog potpisa računa za postpaid usluge fiksne i mobilne mreže možete pronaći ovdje.

Dostava putem pošte
Računi vam mogu stizati putem pošte na kućnu adresu, ali u slučaju promjene adrese potrebno je da o svim promjenama obavijestite predstavnike m:tela na prodajnim mjestima. Međutim ukoliko ipak želite da vam računi stižu brže i sigurnije, preporučujemo vam dostavu računa putem e-maila.

Datum objave: 21-03-2012